miercuri, 11 mai 2011

10 lucruri nestiute

Cineva imi spunea odata sa spun 10 lucruri despre mine pe care nu le stie nimeni. Pe care nu le-am scris si nu le-am spus niciodata. Deci:
1. Mi-ar fi placut sa fiu parte a unei familii mari, cu copii multi si nepoti si mai multi, sa ne strangem la masa toti si sa fie casa plina;
2. Imi place in mod deosebit sa musc; tare, pana simt ca paraie carnea intre dintii mei; si cineva striga "au!"
:-)
3. Intotdeauna mi-am dorit sa-mi fac operatie de marire de sani; secretul este ca acum cred ca mi-a trecut.
4. Candva o sa fiu o mama minunata. Genul de mama pe care toate celelalte mamici o barfesc si copii o adora.
5. Am in cap o viziune a relatiei perfecte si din cauza asta probabil le-am sabotat pe toate pana acum, in asteptarea marii iubiri.
6. Nu ma pot obisnui sa traiesc singura; am nevoie intotdeauna de un umar pe care sa-mi plec capul, de o mana blanda care sa ma mangaie.
7. Am dansat candva pe o masa de bar intr-un club; si da, am fost o pitzipoanca purtatoare de ciorapi plasa si gene false.
8. Motivul pentru care n-am incercat niciodata sa fac bungee-jumping e faptul ca sunt convinsa ca s-ar rupe coarda cu mine si as ramane infipta-n cap. Desi toata lumea imi spune ca este imposibil, sunt ferm convinsa ca mie mi s-ar intampla.
9. Imi place sa urc pe munte. Nu genul de urcat pe munte cu masina, dat jos in fata hotelului si intrat in camera. Genul de plimbare care incepe la 9 dimineata, se termina seara, sau chiar a doua zi, cu o ora pauza de masa. Sentimentul este indescriptibil.
10. In sfarsit, am crezut intotdeauna ca voi avea noroc in dragoste. Pana acum nimic nu pare sa adevereasca aceasta convingere a mea, dar eu cred in continuare, ca undeva acolo, pus deoparte numai pentru mine, este sufletul meu pereche. Si ca odata si odata voi fi foarte fericita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu