marți, 10 mai 2011

Iubitule,

Mi-ar placea sa-ti spun un secret, tie oare ti-ar placea sa-l auzi?
Anul asta, pana acum, cel mai mult mi-a placut ziua mea. De fapt, noaptea zilei mele. Eram inghesuiti intr-o multime de oameni, dar eram numai intre prieteni si stiam ca toti cei de acolo tin la mine. Si sentimentul era reciproc.
 Am implinit niste ani in bratele tale si stiam ca nimic rau nu mi se va intampla, ca esti tu acolo sa ma aperi de tot. Stiam ca o sa ma tii in brate si o sa-mi soptesti la ureche ca totul va fi bine, stiam ca ma vei tine de mana pana acasa, stiam ca o sa ma saruti pe pleoape si o sa-ti plimbi degetele prin parul meu.
Mi-e dor de tine. Tare. Am umblat toata ziua simtindu-ma vinovata pentru lipsa ta, simtindu-ma trista si ingrijorata, fara sa stiu de ce. Poate din cauza ta. Din cauza lipsei tale.
Mai stii cand ne scriam pe vremuri sute de mesaje, fara sa ne straduim, fara sa ne alegem cuvintele? Mi-e dor sa iti scriu. Aceste cuvinte sunt doar pentru tine, pentru nimeni altcineva.
Si mi-am dat seama ca nu ti-am multumit niciodata.
Iti multumesc. Pentru ca m-ai lasat sa intru in viata ta cu picioarele reci si desculta.
Te iubesc. N-ar trebui sa te indoiesti niciodata de asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu